Garanti ved kjøp av koraller

Vi vet at det å kjøpe koraller kan være risikabelt, disse dyrene er ømfintlig og enkelte er krevende. CoralLab sørger for at alle våre koraller er i god helse og fri for sykdom, pest og plager før det sendes/levers ut. Derfor kan vi garanterer for at koraller kommer frem levende og lever i 14 dager! Hvis ikke får du en tilgodelapp for kjøpesummen på den tapte korallen. Så trygt og så enkelt! 

Vi anbefaler alle å alltid dyppe koraller, spesielt når de IKKE har gått gjennom vår karantene prossess. Alle koraller fra vårt eget oppdrett og koraller merket har vært gjennom karantene. 

Vi dekker ingen fraktkostnader med mindre mer enn halvparten av bestillingen er død ved levering eller hvis Bring forsinker din bestilling. Garantien gjelder ikke Euphyllia Glabrescens eller Cristata (Torch) koraller. 

Vilkår og betingelser.

  • Send oss ​​en e-post med et klart bilde av avdøde korall innen 15 dager etter du har mottatt pakken.
  • IKKE fjern pluggen på koraller før det har gått 14 dager, ellers er garantien ugyldig.
  • IKKE kast, koraller uten vår godkjenning. Dette vil annullere garantien.
  • IKKE nekt forsendelsen hvis esken lekker eller virker skadet ellers er garantien ugyldig.
  • Vi dekker IKKE koraller som ikke kan dokumenteres med bilde.
  • Vi dekker IKKE koraller som er blitt stresset av andre fisk eller invertebrater som resulterer til dødsfall.
  • Vi dekker IKKE koraller som har forsvunnet fra akvariet.
  • Garantien gjelder på levende kjøpt online med Express levering og levende hentet hos CoralLab eller levert av CoralLab.
  • Pakker og rabatterte koraller får enten erstatninger eller kreditt for betalt beløp.
  • Kreditt kan ikke brukes på frakt eller tørrvarer.

Vi anbefaler alle å dyppe nye koraller i korall dip. Enten du har kjøpt hos oss eller andre. Gjør du dette systematisk kan du være sikker på at du ikke får uønskede bugs i akvariet. Les mer om hvordan vi akklimatiserer koraller her

Send et bilde av den avdøde korallen til mail@corallab.no innen 15 dager etter du har mottatt din bestilling for å rapportere eventuelle tap. Inkludere navn, ordrenr, bilder og en forklaring.